Thursday, February 03, 2011

kuih burger Malaysia

hari ni konon start tak makan malam. buat lilyslim konon bagi motivation untuk taruskan usaha. (tengok sidebar, siap ade gambar kecik dari model simulator dengan tinggi dan berat target.) lepas buat tu, tiba2 bau orang masak dari dapur.. bihun goreng. takpe, tahan sekejap boleh buat breakfast esok. bau2 tumis tu teringat kuih burger malaysia pulak. siape tak tau kuih burger malaysia tu camne?
I usually mistake this with kuih bom =p
mengidam. gila betul tiba2 je, mane nak dapat kan. so tahan lagi. konon selamat lagi 'azam' kali ni. pastu dayah papatt ym pulak, cakap die ade bake carrot cake. perghh. x boleh jadi ni. banyak betul dugaan.

10 minit lepas tu.

ye sudah selamat membaham kek tersebut.
sekian.

3 comments:

cc said...

nt ko blk jom kita diet bsama2. ado geng syiok sket nk diet! sapa langgar pantang kne denda gitu..br la besttt :p

yah-senbest said...

denda 10sen? =p

wawamagic said...

grrrr.... kuih fav aku!
*mode: lapar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...